Triki psychologiczne w marketingu internetowym

Maksymalizacja konwersji:
✓ strona WWW
✓ media społecznościowe
✓ efektywna komunikacja

Jeżeli:

  • ✓ zdajesz sobie sprawę, że niemal 95% decyzji podejmowanych przez konsumentów ma swoje źródło w podświadomości, ale nie wiesz co jest „zachętą” do decyzji KUP TERAZ i LUBIĘ TO oraz które sztuczki stymulują wzrost popytu?
  • ✓ wprowadzając nowy produkt na rynek, chcesz rzetelnie zastosować w koncepcji podstawy użyteczności strony internetowej, a nie opierać się na własnych przeświadczeniach i intuicji?
  • ✓ chcesz być pionierem w docieraniu do ludzkiej podświadomości na rynku B2B i B2C oraz w stosowaniu psychologicznych technik w marketingu internetowym?

Dowiesz się:

  • ✓ Jak zaprojektować sugestywne logo i czym się kierować podczas tworzenia intuicyjnej strony WWW?
  • ✓ Jakich słów i z jaką częstotliwością użyć, aby zwiększyć liczbę kliknięć w buttony UDOSTĘPNIJ oraz KUP TERAZ?
  • ✓ Jak zestawić przystępny w zapamiętaniu obraz i dźwięk filmu video z neuromarketingowym potencjałem słów?
  • ✓ Jakimi trikami psychologicznymi skłonić klientów do zarejestrowania się w sklepie internetowym, zapisania się do newslettera bądź wysłania zapytań ofertowych?
  • ✓ Które nawyki klientów powinny być podstawą do przygotowania strategii projektowania UX i planowania kampanii marketingowo-promocyjnej w Twojej firmie?

Nie może Cię zabraknąć na 3-modułowym szkoleniu, na którym wyposażymy Cię w praktyczne wytyczne do osiągnięcia ponadprzeciętnych rezultatów finansowych!

Zobacz program Zapisz się

Warsztaty a nie wykłady!

Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową z wykorzystaniem "mapy mózgu klienta" oraz pracy w grupach i indywidualnych zadań dla uczestników. Będą Państwo mieli okazję podyskutować, zadać pytania ekspertowi, poznać interesujące case studies oraz zweryfikować swoje umiejętności, pracując z konkretnymi narzędziami.

więcej...

Dla kogo?

Na szkolenie zapraszamy specjalistów, kierowników oraz dyrektorów z branży marketingu i sprzedaży, którzy chcą poznać i zrozumieć zachowania oraz decyzje zakupowe klientów.

Szkolenie 3-modułowe zakończy się stworzeniem „Mapy mózgu Klienta” oraz zdobyciem umiejętności wywierania wpływu.

więcej...

Prelegent

Doświadczony trener, szkoleniowiec, coach, wykładowca akademicki z zakresu neuromarketingu oraz psychologicznych aspektów wywierania wpływu.

więcej...

Dlaczego warto wziąć udział w interdyscyplinarnych warsztatach neuromarketingowych:

  • ✓ Wraz z prelegentem nauczysz się samodzielnie tworzyć „Mapę mózgu Klienta” KROK PO KROKU.
  • ✓ Dowiesz się, jaki układ strony WWW jest najbardziej intuicyjny dla Twoich klientów oraz które Call To Action najefektywniej podniesie „obroty” w Twojej firmie.
  • ✓ Dowiesz się, jakie treści publikować w mediach społecznościowych, by wzbudzić w Kliencie oczekiwany zespół emocji.
  • ✓ Dowiesz się, którymi działaniami świadomie wpłynąć na decyzje zakupowe Twoich klientów i wywrzeć na nich presję „posiadania”.
  • ✓ Wypracujesz plan zwiększenia konwersji na stronie WWW i w mediach społecznościowych poprzez wdrożenie oraz połączenie strategii content marketingowej z wizualną.
Zapisz się